Manteniment

Serveis de Manteniment IT

Serveis de Manteniment IT i Plans d’emergència

A IEAISA som conscients que molts proveïdors són bons per vendre el software i el hardware, però tenim la prova i l’experiència que el seu posterior manteniment és, en moltes ocasions, una tasca difícil de gestionar.

Molts dels nostres actuals clients tenen equips en garantia del seu proveïdor, però prefereixen contractar els nostres serveis de manteniment, abans de realitzar trucades sense èxit o malentesos posteriors amb els pagaments per serveis, generalment especificats a la lletra petita.

Portem 20 anys aportant valor a la seva xarxa, oferim ràpida resposta comercial i alta disponibilitat tècnica. El nostre equip tècnic té una formació i experiència contrastada, que assegura la satisfacció i fidelitat dels nostres clients.

El nostre pool d’especialistes estan a la disposició nostres clients

Especialistes en Microinformàtica i Assistència

Enginyers i Tècnis certificats

  • Especialistes en tecnologies de Cisco Systems.Microsoft, Citrix, Axis, NetApp, VMWare, Aruba, Sonicwall, etc.
  • Assistència in-situ i remota.

Tècnics de Microinformàtica

  • Disponibilitat de tècnics amb experiència en suport i assistència a usuaris.
  • Assistència in-situ i remota.

Instaladors d’Infraestructures

Disposem d’especialistes certificats en instal·lació de cablejat estructurat, fibra òptica i instal·lacions elèctriques i d’il·luminació.

Entre els serveis que posem a la seva disposició, trobarà:

  • ISP: Es tracta d’un Servei d’Assistència, Suport i Formació, basat en punts, que permet al client tenir a la seva disposició diferents especialistes, sota un mateix contracte de servei: Enginyers i tècnics Certificats, Tècnics de Microinformàtica, Instal•ladors d’Infraestructures. Gràcies a l’ISP disposarà d’un servei Resolutivo, i Preventiu segons es requereixi. Es podrà disposar d’aquest recurs tècnic tant in-situ com remotament.
  • Formació:
    • A nivell tècnic avançat al personal de la seva empresa.
    • A nivell usuari, qué no fer, com actuar en cas de …
    • A nivell directe amb el fabricant
  • Outsourcing: Disposició de personal tècnic a les seves instal•lacions per un temps definit. Idoni per reforçar el seu Departament d’IT, abordar amb èxit volums superiors de treball, i / o trasllat d’usuaris entre delegacions, interdepartamentals o cap a noves oficines, canvis o migracions massives i tot a un cost molt reduït
  • Pla d’Emergència Sens dubte és el producte estrella dels manteniments i el més sol·licitat: Una vegada que els seus equips funcionen correctament, vam crear uns CD o DVD mestres amb totes les diferents o similars configuracions que puguem trobar, així doncs en cas de que TOTS seus equips no funcionessin, podria recuperar la informació amb el nostre sistema i la còpia de seguretat de les dades del servidor. Sol·liciti una explicació o demostració a la seva empresa
Contactiamb nosaltres
Demaneu més informació del servei